Online strategi – hvordan vælger man den rigtige?

Online strategi

Omend din virksomhed er mindre, mellem eller stor, er det enormt vigtigt at man fra starten får valgt den rigtige online strategi. Et forkert valg i opstartsfasen kan resultere i tusindvis af spildte markedsføringskroner, der ikke har givet noget afkast.

 

Start med at vælge annonceringstyper

Der findes et hav af valgmuligheder, når det kommer til at annoncering på nettet, mest kendt af dem alle er Google AdWords. Derudover kan nævnes Bing Ads, Yahoo Ads, Facebook Ads, Youtube annonceringer, Open Ad Exchange og tusindvis af affiliate sider.

Men hvordan vælger man lige den rigtige, når der er så mange? Det kommer helt og holdent an på budget og selvfølgelig også på hvad målsætningen ved markedsføringen er.

Vil man gerne opnå flere kunder hurtigt, kan Google AdWords, Bing Ads & Yahoo Ads hurtigt give et økonomisk indspark, såfremt kampagnerne er opsat korrekt.

Facebook, affilliate, youtube annoncering & display annoncering er alle platforme, som mere eller mindre er beregnet til traditionel “brand” markedsføring. Der er langt mellem salgene, men man opnår en enorm eksponering for en marginalt budget.

Læs mere om online strategi her

Skriv en kommentar